Estur Baharliva benimki de nazlı oğlan 😂 bizim de 13 günümüz var ben pek bir değişiklik hissetmiyorum. Sadece bebeğimin hareketleri baya azaldı sizde de var mı bu durum.
Sureyyasel Baharliva son 1 hafta aynı tık yok😅doktor bugün magnezyumu bıraktırdı sancının gelmesini çnlüyormuş
Damla6606 Baharliva son 13 ama hiç bir belirti yok yarın randevumuz var bakalım açılma cogaldı mı nazlı kızım gelmek istemiyo 🤗😋😊
Farketmezz Estur bizimde 13 gün kaldı kocaman oldular annesi hareket alanları iyice daraldı 😍 Tabi takip etmenizi öneririm 2 saatte 10 hareket normal kabul ediliyor
GizemK Estur Beraber gidiyoruz benimde erkek ama kasılmam cok oluyo kedi gibi kubariyo karnımin bi kenarinda 😂😂yalanci sancıda oluyo bende sende olmuyo mu hic canim
Estur GizemK benimde oluyor tabi kasılma canım sancı da oluyor ama yalancı sancı mı bilmiyorum 😂😂😂 belki üşütmüşümdür diyorum. Hani üşütürsün de karnın ağırır ya öyle okuyor. Ayıptır söylemesi isal sancısı gibi 🙈 birde arada vajinama bıçak gibi ağrı giriyor o fena oluyor
AyeHakanKrk Kbrskr Hiç bahsetmedi. Cuma günü tekrar görüşelim derdi büyük ihtimal ogün suni sancıyla başlatalım diyebilir kendi sancım olmazsa size bişey dedi mi doktorunuz şuan benim adet ağrım gibi ağrım oluyor
taninmayananne Baharliva nazlı oğluş benimkide 🤦🏻♀️ 36. Haftaya kadar helmek için diretti iğneyle ilaçla durdurduk maşallah tam durdurmuşuz 38. Haftadayım şimdide gelmiyor olan sancılarıöda gitti akıntılarımda 😂😂