karamella_ Kızlar belim çok ağrıyor geçen ara ara sancım.cikti ama 1 cm açıklıgm vardı artk doğurmak istiyorum Meryem Ana otunu şimdi yapsam olur mu tam sancım başlamadan sadece belim ağrıyor bebeğimde bide Kordon dolanmasi var hemen doğurmak istiyorum 39+2
Gmzeucr karamella_ genelde doğuma gidiyoken yapılıyo die biliyorum ben en azndan hastaneye gidince evet doğum başlamış denildikten snra koymayı düşünüyorum
B8use karamella_ bende hastanede konuluyor diye biliyorum yanınizda bir kap ve otu götürün hemen suyun içine koyarsınız ya da ebeden rica edersiniz