Ozlem2206 Mercimekm yenidoğana baston ve kabin boy uyumlu değil travel sistem daha uygun ilerde geçilebilir o modellere hem bebek büyüdüğü için hemde o modeller daha hafif olduğundan rahatlık oluyormuş 😌
Sapsikanne Mercimekm kabin tip aldım ben üzerine de ayrı puset aldım şimdilik pusetle kullanıyorum daha sonra direkt arabaya yatıracağım araba kabin tip olduğu için hafif 6 kilo travel sistemler 10 kilodan faZla nasıl taşıyorlar bilmiyorum
Cicilibicili Mercimekm ben travel aşığı olarak travel aldım. Çok da severek kullandım ama 1 yaş olduk gittim kabin aldım çünkü çok ağırlaştı. Büyüdükçe araba ağırlığı katlanıyor malum 🥲
Rey1teacher Benimki joie litetrax 4 travel sistem bebek arabası, birçok arkadaşımın önerisi ile aldım, hem yeni doğan hem sonraki yaşlarda kolay kullanıldığını söylediler , kendinden puseti var , kolay kapanıyor ve kapanınca da yer kaplamıyor
Kubra2903 Rey1teacher bende joie muze lx aldım aynen öyle kolay katlanıyor ve puseti de var bastonlar yenid ogan için uygund eğil bence
mlssrn Başlangıç olarak travel sistem olması daha iyi oluyor 1,5 yaştan sonra vs gerek görürseniz kabin boya veya bastona geçersiniz..ben kraftın travelini kullandım ilk çocuğuma 4 sene önce şimdide onu kullancam sapasağlam duruyor :)
Cicilibicili Usnac1995 hep diyolar aslında travel pişmanlıktır diye ama insan da heves ediyor işte. Olmadı satıp değiştirirsiniz öyle yapan da çok
Usnac1995 Cicilibicili aynen bende yıllardır hevesliyim ama puset çıkıyor sonuöta 2 yala kadar kullanılır gibi geldi bana
Cicilibicili Usnac1995 belki de kullanırsınız. Benim için anneme gittiğimde sıkıntı oluyordu. Tek başıma oldukça ağır katlaması vs.