Yelizzzz34_ Kızlar 32. Haftadayım normalde çok hareketliydi bebeğim dün az az hareket etti bugünde yine tek tük ediyo yani normal mi bu yoksa nst mi çektirsem 👀
Villanelle Bu haftalar en hareketli olması gereken haftalar diye biliyorum. Yemek yiyip solunuza uzanın. Belki başlar kiprasmaya
pinarpi visneliayran büyüdükçe hareket alanı kısıtlandığı için eskisi kadar çok hissetmeyebilirsin. Bende 32. Haftadayım bir gün çok hareketli bir gün daha az olabiliyor