68Tazeanne 11+5 haftalık hamileyim. Karnımın sol tarafında kıpırdanma hissediyorum. İçerden çimdik atılıyor gibi bir tuhaf 😅 Sizce bebeğin hareketleri midir? Böyle erken hissetmek mümkün mü 🥲
Ozgeozgul 68Tazeanne o sıra nokta kadar hareket edebilmesini hissetmeniz imkansız gibi ama erkenden hissetmelerde bile 17 18 lerde hissebilirsiniz
Pinos-161 68Tazeanne bende de oluyordu o kramp girer gibi rahim büyüdüğü için sanırım gerçekten hissettiğimi 19 20inci haftalarda anladım
Yaggmur 68Tazeanne ister inanılsın ister inanılmasın 13. Haftada minik dokunuş gibi pıt pıt hissetmiştim başka bişeye benzemiyordu 😊 şuan kucağımda
68Tazeanne Yaggmur evet bende öyle, uzanırken karnımın sol alt köşesinde tuhaf bir şeyler hissettim bebek sandım ama değil sanırım 🥲
68Tazeanne Meleka1 damar atmasından ziyade içerden sanki pıt pıt vurdu ne kadar mümkün bilemiyorum ama 😅
rkyycbnn 68Tazeanne ayne öyle işte ama bagırsak olsa o Kadar rahım tarafından hissedilmez bagırsak la bebegi ayırt edebiliyor insan sonucta 4. Hamilelik 💪
rkyycbnn 68Tazeanne bende 11+5 deyim dedigin gibi bende de oluyo ama bebek tekmesi degil yani sadece hissediyo insan Bi kıpırdama var diye bence erken de hissedilir
ipekveannesi 68Tazeanne o kadar erken zor bence ama ben kızımı 16+4 oğlumu da 15.haftada hissettim muhtemelen sizin hareket sandığınız şey bağırsak hareketidir. Ama az kalmış 1-2 aya hareketlenmeye başlar inşallah
Marblingg 68Tazeanne bende 14 deyim oyle bi vuruyoki ayy diye tepki veriyorum bi anda et oynamasi gibi doktora soyledim imkansiz suan hissetmen dedi 🤷♀️😂