burcuacrr Momy_eyyuptalha covid oldum geçirdim 2 buçuk ay oldu geçireli hala kullanıyorum o zamandan beri.
AnnelikHayali Momy_eyyuptalha öncesinde gebelik kaybım olduğu için bebeğin kesesi oluştuktan sonra kullanmaya başladım. Şu an 37 haftalık oldum. Doğumdan bir gün öncesine kadar kullanmaya devam edeceğim.
KkubraOz Momy_eyyuptalha ben 5+3 günlüğüm gçeen hafta 4+5 te keseyi gördüğümüz gün doktorum başlattı o günden beri kullanıyorum
Momy_eyyuptalha AnnelikHayali hayırlısı olsun inşallah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah ❤️
Momy_eyyuptalha KkubraOz hadi inşallah darısı başıma ya sağlıklı olur bebeğim 🙏🏻duanızı eksik etmeyin lütfen 🙏🏻🤲🏻❤️🌸
Smyrayldrm Momy_eyyuptalha 4 haftakken bellı kullanıyrm suand 35+1 haftalıgım hala dewam edıyrm doguma kadar 2 dusugum oldugu ıcın tekbır amaclı basladı doktorum
Momy_eyyuptalha Smyrayldrm şuan çok küçük olduğu için yeni daha bide doktorum bugün verdi coraspirin ile birlikte kunlaniyorum inşallah bebeğim sağlıklıdır
KkubraOz Momy_eyyuptalha aramızda 1 hafta varmış sende bana dua et ben cumartesi kalp atışını görmeye gidicem hala içimde korku var. İnşallah sağlıklıdır bebişlerimşz❤️
Smyrayldrm Momy_eyyuptalha bende ecopırın kullanıyordum doktorum 34 de onu kstı ama oksaparı dogumdan bır gun once bıraksak gene olur ddı 🤲saglıkla dogsun ınslh cnm bol bol dua et
Momy_eyyuptalha KkubraOz ay inşallah gümbür gümbür 🥳 duyarsin bebeğin kalbini sesini sağlıkla kucağına alırsın inşallah ❤️
Nermin_nur1 Momy_eyyuptalha merhaba canım benim iki düşüğüm olduğu için tedbir amaçlı kullanıyorum ilk haftadan beri şu an 19 haftalığım doğumdan bir gün önceye kadar kullanacakmışım
Momy_eyyuptalha Nermin_nur1 hadi bklm bu kadar güzel şeyler okudum İnşallah benimde sağlıkla devam eder inşallah 🤲🏻🙏🏻sende sağlıkla kucağına alırsın inşallah ❤️🌸🌺
Smyrayldrm Momy_eyyuptalha tabıkıde cnm oyle allahım ınslh sag saglım kucagına almayı nasip etsin cnm hepımıze ınslhh saglıkla dogsun