MerveeD benm kızımda çok hareketli, 30haftadan sonra hareketlerinden korkmaya başladığım bile oldu😂 bugün doktora sordum, normal, 35 dan sonra yavaşlayacak yeri daralacak dedi. Bende daha erken bekliyorum hareketleri yavaşlayacagi haftayı 🤔 ilk kızım bu kadar hareketli değildi. Hareketli olması iyidir diye düşünüyorum 😀