Hanımlar 32 haftalık hamileyim artık ağrılarım oluyor yoğun şekilde doktorum yalancı sancı dedi ama bebek poziyonu baş aşağı olduğunu söyledi doğumun yanastigini söyledi şuan aksilik olmazsa normal doğum olacakmış 37 . Hafta da doğabilir 40. Haftayı da bulabilir dedi ama ağrılarım yoğun olursa 37. Hafta da planlı doğum düşünüyor hakkımda korkuyorum doğumdan