Merhabalar güzel anne adayları 🌸
Ertesi gün hapı içip ara kanama geçirmeme rağmen dün predictor testi yaptım böyle çok net iki çizgi çıktı göğüslerimde şiddetli ağrı ve sık idrara çıkma şikayetinden anladım 3 yaşında oğlum var istemiyordum şu an. Bu durumu yaşayan var mı?