Niisa98 Merhaba ben 8 haftalık hamıleyım bende 3 gün aşırı bulantı ve bas agrısı oldu ama bu durum bi anda kesıldı 3 gündür bulantı yok göğüs hassasıyetı ve halsızlık var ama bulantı gıdınce birazcık tedirgin oldum
ozlmcbnuznoglu Niisa98 ilk çocuk mu 😀 rahat olun hatta bulantı yokken yemek yemenin tadına varın😍 bir süre sonra geri gelebilir çünkü
3mlek2bebkannesi Niisa98 bünyeden bünyeye değişir canım bende hamileliğimi öğrenene kadr bulantıdan istiğfar etmekten ağzıma lokma koyamazdım öğrendiğimin 3 günü hiç birşeyim kalmadı ne bulantı ne halsizlik
Melekimsi Tubiss gayet normal durumlar bunlar , bazen çok bulanır bazen hiç bulanmaz hatta Benim ilk 3 ay hiç bulantım olmamıştı .. her hamilelik ve süreç birbirinden farklı ilerler , daha çok farklılıkla karşılaşacaksınız 😊 tedirgin olacak bir durum değil 👍🏻