Melekimsi hfh sleepy şu an en çok tercih edilen bezler arasında diye biliyorum. Natural olanları tercih edebilirsin .. tabii çok stok yapmamak gerekiyor , bebek karar verecek devamlı neyi kullanmak istediğine . Alerji vs durumu olabilir çünkü 😊
Nursahdemirayak hfh Kızımda prima premium care kullandım. 210lu almıştım. 2. Gebeliğim şu an nasipse oğlumda da kullanayacağım☺️
Pyrz_07 hfh prima 1 paket 1 numara aldım 2 paket 2 numara aldım en kaliteli bez prima diğerleri sızdırma yapıyor ablamlardan bildiğim için prima tercih ettim
Beyzan738 hfh ben sleepy aldim bildigim bi bezdi kardesimde yigenlerimde hep kullanmistkk.. Bir paket 80 li bir numara aldim.. Bir paket daha 40li bir numara aldim
zeytinkiz Melekimsi prima yenidogan ile başladık 44 lü 2 paket aldım 20 gün falan kullandım sonra sleppy 3 numaraya gectik. 1 ve 2 arası cok fark yok bebeğim kılosu 3700 54 cm Di. 2 ay kadar 3 numara kullandım sonra 4 numaraya gectim suan 5.5 aylık 9+ kılo Sleepy 4 numara kullanıyorum. Stok yapacaksan 4 ve 5 yap. 3 numarada 200 küsür alabilirsiniz oda kullanılıyor. Ama 1 ve 2 stok önermem 🙄✋
ozlmcbnuznoglu Ben baby turco aldım beğenirsem ona devam edeceğim yoksa sleepy kızımda sleepy kullanmıştım ama fiyatlar çok arttı Prima da aynı şekilde çok pahalı bence
Brc_happy Nursahdemirayak Merhaba 210 lu ne kadar süre kullandı acaba ? Fazla kalıyor mu onu merak ettim 😌
Pyrz_07 gozgozanne gozgozanne 1 numara 43 lü 2 numaradan bi tane 60 lı bi tane 37 li aldım uzun süre kullanılmıyor bu numaralar bilginiz olsun sizde çok almayın
Nursahdemirayak Brc_happy ay hiç hatırlamıyorum ama günde 6 7 değiştirsek herhalde anca 1 ay yetmiştir 210lu