Ftos123 bir hafta oldu ve kendimi yiyip bitirdim ilk gebeliğim çok istiyorduk, 7 hafta olduk bugün gidip muayene olup boş gebelik demesi beni korkutuyor, inşallah sizin gibi olurum, Allah kolay doğum ve sağlıklı bı şekilde kucağına almayı nasip etsin canım