Merhaba herkese. Benim bu ay yumurtlama takibi yapıldı daha sonra çatlatma iğnesi uygulandı. İğneyi yaptıktan sonraki 15. Gün adet olmayınca kan verdim ve Beta 8.7 geldi daha sonra 72. Saatte 24.2 geldi artış normal mi? Sizce sağlıklı mıdır çok korkuyorum kimyasal vs olmasından