Merhaba 6 haftalık hamileyim kızlar kalp atısı vs duyduk butun tahlıllerım normal sadece az enfeksiyon cıktı oda ilaç verdi suda eritmeli. Yalnız benim hiçbir belirtim yok. Ne bulantı ne baş dönmesi gibi sadece karın kasık agrım var okadar birde gögusler hasssas. Korkuyorum acaba gelişmiyormu bebek dıye