Selcannnn mel35 kişiden kışiye bebekten bebeğe degisiyo bence canim ama standart 20 25 haftaları arasi ikinci gebeligi olanlar daha erken hissediyo tabi
Dilek37 mel35 benim ilk hamileliğim ilk 13. Haftada hissettim sonrasında 15.haftadan itibaren düzenli hissetmeye başladım
sudamlasi mel35 ilk gebeliğim değil 16. haftada hissettim ilk gebelikte süre uzuyo 20.haftamda kuvvetlenmişti dışardan tek tük belli oluyodu
Suhus000 mel35 sen kendini 20 e odakla derim 20 altında insan heyecan yapıo ama 20 den sonra hissedince anlıyorsun neyi hissedip neyi hissetmediğini
Slmgr Ben 18de hissetmeye basladim. Ilk basta emin olamıyordum bebek mi yoksa bagirsaklarda mi bi hareket var:))