Meceyi https://imgyukle.com/i/EHzVKy Günaydın kızlar böyle çıktı 3aydır yapıyorum hiç böyle bile çıkmamıştı testi yaptım 10!dakika sonra felan baktım böyle ama hiç çıkmazdı sizce kuruma mı bozuk mu yoksa gebelik mi
dilaraulusoy Meceyi canımm saki test bozuk gibi geldi bana bence bidaha yap dağınık bi kırmızılık var çünkü emin olamadım. Seninde yanlış yönlendirmeyeyim.
Meceyi Evet bende şaşırdım çünkü sürekli yapıyorum 3 aydır hep tek çizgi böyle olunca kararsız kaldım yarın ilk idrarla gene yapayım😔
Sena_liya Meceyi hayırlısı ile kucağına almanı diliyorum git bugün kan ver netleştir bizede burdan haber verirsen seviniriz… Her şey yolunda ve güzel gitsin…
Meceyi Teşekkür ederim hepinize rabbim isteyen herkese nasip etsin içinde banada inşallah şuanda o kadar karışık duygudayım ki var diye sevinemiyorum çünkü bu test bozuk şüphesi daha ağır geliyor bana
Meceyi Tomrishatun biraz daha bekleyeyim sanırım ben çok sabırsızım o yüzden varsa bile çıkmaz 8 şubattı reglm