Kızlar selam aklıma geldi sorayım dedim 12 haftada gittim ben kiloluyum doktor dedi ki karnını tut yukarı doğru çek yani gerdir demek istedi yaptım kasigina bastırmam lazım dedi net görünmüyor dedi malum.ikili test yapacaktı iyi görmesi lazımdı neyse baya bastırdı bende dedim ay hocam çok ağrıyor ama dedi bak bastirmayinca nasıl görünüyor dedi gösterdi gerçekten aşırı pusluydu tamam bastirin hocam dedim bundan birşey olmaz korkma dedi bastırdı neyse ensesini ölçtü oh be falan dedi sonrasında eve gelince 5 gün o kasıgımin üstü ağrıdı birşey olmadı ama orada çok bastırınca acı oldu geçti devletteki ulturasyon da malum çok kötü kilolu olanlar sizin doktorda öyle yapıyor mu