Kızlar 36 haftalığım erken riskim var ve son nst de sancım çıkmıştı. Doktor her an gelebilirsin dedi bana. Geceden beri bel boşluğunda ağrım var aşırı değil ama uykudan uyandıracak kadar oldu. Hafif adet sancısına benzeyen bir ağrı. Ağrının şiddeti henüz artmadı ama doğum sancısı mı bu