Kızlar selam herkese ben dpğum yaptım Allah herkesın kucagına almayı nasıp eylesınevlatlarını vok zor bır sureç yaşadım bebegın eşi rahme yapısıkmıs ve bunu amalayata gırdıgım gune kadar kımse fark etmemıs edılmıyormus çünkü spınal olarak başladıgımız amlayata genel olarak devam ettıler doçentler gırdı amlayata hayatı rıskım oldugunu rahmın alıınabılvegını herseyı söledıler😥 aglayarak gırdım aglayarak vıktım amlayttan 3 saat surmus tam esım aılem herkes dısarda majvolmus vok zor bır surectı sımdıde engeksıyon degerım yuksek cıkıtı bakalım ne olacak bana dua edın kızlar sımdı oglum da bende ıyıyız dıkıslerım agrıyor sadece🤲🏻😥😥