Kızlar 26 haftalık hamileyim fakat 23 haftalıktan beri karnımda toplanma var Buda ağrıymış rahim kalınlığım incelmemiş iyiymiş şimdi hastaneye yatış verdiler akciğerinin gelişmesi için iğne yapıyorlar ağrımı azaltmaya çalışıyorlar bu duruma benzer yaşayanınız var mı ? Bebek erken mi doğar nasıl olur napmam gerek yaşayan varsa bana bi destek olsun 😔