Esra-beril- Kizlar 32+5 haftalık hamileyim covid oldum ve aşırı kasintim var allerset alerji hapi kullansam birşey olur mu covidliyken alerji hapi kullanan var mi
Zeynokus Esra-beril- Korkutmak istemem ama kasinti hamilelikte risklidir hic bisey kullanmadan doktorunuzla gorusmelisiniz. gebelik zehirlenmesi olabilir safra astiti yukseldiignde dokuntusuz kuru kasinti yapar doktorunuza en kisa surede bilgi verin bence
Balarisiii Esra-beril- ben de çok kaşınıyordum önemsemedim ama doktora gittim kolestaz varmış ani bebek ölümüne sebep oluyormuş şuan hastanede yatıyorum doğuma kadar da çıkartamam dedi bence doktora git
Esra-beril- Zeynokus 26 haftamdan beri oluyor ilk hamileligimdede olmuştu tahlillerim temiz vücudum hamilelik te yapıyor
Merve090 Vajinamdaki kaşıntıdan bu saatte uyandım travozol kullanıyorum ama geçmedi başka yapabileceğim bitkisel bir yöntem var mıdır ?
Mutluanne27 Balarisiii ben de kaşınıyorum şuan çok korkuyorum birşey olur diye nasıl bir kaşıntıydi acaba
Balarisiii Mutluanne27 önce ellerimde başladı ayaklarım karnım sonra heryerim kaşındı benim çok riskliymiş meğer
SShrrr Enfeksiyon olabilir.Bende kaşınıyordum doktorum krem verdi şuan daha iyiyim.Ama gecikirsen mantara da çevirebilir.Hemen doktorunla görüş bence