Eflal25 Kızlar adete 4 gün kala içimde bir şüpheyle evde test yaptım çift çizgi gördüm gidip kan verdim 886.8 çıktı betam çok yüksek geldi bana acaba ikiz olabilir mi
kocagoz8 Eflal25 ben adete 3 gün kala 4.2 ile öğrendim önce negatif mi pozitif mi dedim bir gün sonra tekrarladım 16.58 oldu sonucum 😂🤲