1919 Benim sigortam yok eşiminde yok malesefff doğum yapıcam özel fiyatlar ucuk malum ama devlettede yapsam sigortam olmadığı için ücret alınabilir tabi ben soruşturmadım ama develerle sigortasız doğum yapanlar veriomuş ücret benim gibi olan varmı
Ardennnnmomss 1919 benimde eşiminde sigortası yok ilk doğumumuda devlette yaptım hiçbir şekilde ücret ödemedim yeşilkart çıkarabilirsin kendine sgk dan
3mlek2bebkannesi 1919 analık hakkı var canım devlette alınmıyor muayenelerde de ama başvuru yapmak gerekiyomu onu bilmiyorum