39+2 de suyum azaldığı için doktor riske atmak istemedi suni sancıyla doğumu başlatacaklar bi kaç saate hastanede olurum,ben pek bu durumu istemedim suniden korkuyorum ama doktor bebek kanalda zor olmaz dedi bilmiyorum 😭 İnşallah yapabilirim çok yormadan o kadar çekip sezaryena girmek istemiyorum 😢 Benim için dua edin nolur 🤲🏽okuyabilen yasin okusun,okuyanlar dualarına katsın şimdiden Allah razı olsun ♥️ İnşallah pozitif doğum hikayem olarak buraya yazarım 🤲🏽💙