DilnSlmn 11 haftalık gebeyim bogaz agrım burun akıntım var. Soguk algınlığına yakalandım belliki ama çok kötü degil. Dahada ilerlicek diye çok korkuyorum. Doktora gitsemde ilaç vereceğini sanmıyorum. Napmalıyım ne içmeliyim bilgisi olan yazsın 🙏🏻🥺
ElifPeker06 DilnSlmn parol verir sadece ben kullaniyordum parol 8 9 haftalıkken bile kullandim Ihlamur içtim 1 tane günde öyle
M_kemal DilnSlmn Grip olduğunuza emin misiniz? test verin lütfen. Covide yakalanmış olabilirsiniz çünkü griple semptomları bire bir aynı. İnşallah değilsinizdir ama corona iseniz doktorunuza bildirirsiniz ve bebeğiniz için önlem alırsınız en azından.
Derininannesi_ DilnSlmn canım bi test ver istersen bende öyleydim ilkinde cıkmadı ikinci de pozitif cıktı 3 hafta negatife dönemedim ağır geçti. İnşallah değilsindir ama dikkat et parol iç bol sıvı al dinlen vitaminli beslen portakal suyu flan iç
Brcnbysl DilnSlmn bende 13 haftalıkken grip olmuştum ağır derecede doktora bilerek gitmedim vereceği tek ilaç paroldu çünkü öyle söyledi tlf nda anlatmıştım durumu. 3 haftada anca iyileştim düzenli meyve yedim yemeğimi düzenli yedim kendime iyi baktım yoksa daha uzun sürebilirdi iyileşme süresi. Sizde bol bol dinlenin ve düzenli beslenin.
DilnSlmn M_kemal Biraz daha bekleyeyim olmadı test veririm ama inşallah degilimdir. Bence degilim ya 🙄
DilnSlmn Derininannesi_ Bol bol vitamin almaya çalışıyorum. Doktora gittim parol,bruno baby burun damlası ve bogaz için pastil verdi. Öksürüğüm ve ateşim yok. Sadece burun akıntım ve bogaz agrım var çok az. Siz nasıl atlattınız bir sıkıntı olmadı demi bebeğe.
Derininannesi_ DilnSlmn yok çok şükür bebekler etkilenmiyor dedi doktorum baya zorlandım ama ben ağrılarım cok oldu ateşim öksürüğüm nefes darlığım geçmedi günlerce
DilnSlmn Derininannesi_ Ya bebeğime birşey olmasın yeterki ben herşeyi çekerim 🙏🏻❤️ Kaç aylık oldunuz
Annekuzusu__06 DilnSlmn ortalıkta salgın var ya bende aynı durumdayım 29 haftayım bana sadece parol verdi😩
DilnSlmn Annekuzusu__06 Yaa çok kötü birşey gerçekten çok zor bir durum Allah hepimize şifa versin biran önce 🥺 Bol bol vitamin almamız,yatıp dinlenmemiz lazım yoksa geçmicek 🥺
belmayamac DilnSlmn Ben de kendimi nezle sanıyordum covid olmuşum canım bugün çıktı test sonucum. Ben de 13 haftalık hamileyim. Bence sen de bi test yaptır
DilnSlmn belmayamac Yaaa çok geçmiş olsun cnm. Test yapsam pozitif çıksa bile bir ilaç kullanamicam ki yine dinlenip meyve sebze tüketmem lazım.
Cnsl252525 DilnSlmn cnm ben de olmuştum hatta belki sendendaha kotuydum nane limon içtim sürekli bal ve limon karıştırıp yedim bol bol meyve böyle atlaticaksin inşallah
DilnSlmn Cnsl252525 canım name limon iyi değil diye okumuştum sanki. Ilık suya limon bal yapıp içiyorum 😶
belmayamac DilnSlmn Kan sulandırıcı iğne ya da ilaç kullanırsın canım benim doktorum oksapar verdi hemen kullanmaya başladım
Cnsl252525 DilnSlmn bana Dr icebilcegimi söylemişti yine de sen bu sor Dr Rabbim şafi isminin tecellisiyle hayırlı şifalar versin inşallah