Ozlem2206 Kızlar 37 haftalık olduk hala bebek doğdu butonu gelmedi bana iphone kullanıcıları ses verin sizlere geldimi sinir oldum bi bana mı gelmiyor bu buton😅
Prensesannesiii03 Ozlem2206 canım bana 34. Haftada gelmişti hala o butona basmak nasip olmadı ama 😂😂😂
Ozlem2206 Prensesannesiii03 galiba benim oğlan kolay kolay gelmeyecek uygulamada bunu hissedip vermiyor bana butonu😂 yoksa ölümüne doğum temizliği yaptım yerleri ellerimle sildim halılar taşıdım serdim yok anam doğacak gibi değil millet temizlik yaptım ertesi gün doğurdum diyor nası oluyo anlamadım😅
Prensesannesiii03 Ozlem2206 bende yaptım temizliğimi perdelerimi halılarımı hepsini yıkamaya verdim 36. Haftada ama ne gelen var ne giden hergün aktifim bide sancım falanda yok 😣😂