Rbeyz normal doğum 6500 sezeryan 7000₺ muayene ücreti 350₺. Doğumdan 3-4 gün sonra bebek kontrolü için çağırıyorlar ve randevu almana gerek yok kontrol ücretsiz oluyor. Ben sezeryan olduğum için ben de gözüktüm doktora ona da muayene ücreti vermedim 🥰 hastane odaları biraz küçük o yüzden ben suit oda istedim o da +200₺ ama önceden gidip konuşun indirim isteyin. ben aralıkta doğum yaptım yılbaşından sonra zam gelecek demişlerdi şimdi ne kadardır bilmiyorum 🤷🏼♀️