Kızlar 11 haftalık gebeyim, gece yarısı uyutmayan bir sağ göğüs kafesi ağrım var. Resmen kaburgamı biri sıkıyormuş gibi ağrıyor. Hiç bu durumu yaşayan oldu mu ? Birkaç araştırma yaptım rahim büyüdüğü için kasılmalar olabilirmiş ama bu kadar hissettirir mi kendini bilemiyorum ilk gebelik tecrübem de yok yardımcı olabilirseniz çok sevinirim ♥️