Kvser benimle ve pek çok arkadaşımla fazlasıyla ilgilendi ama zaten kadından ilgi beklemeye gerek yok ki mantığını anlayınca kimseye gerek olmadan yapabilirsin,benim burada önerdiğim nokta o kadın değil zaten ovülasyon testi yumurtlama döneminin önemi.genel olarak hiç bi sıkıntı yoksa tam yumurtlama gününe denk geliyorsa ilişki gebelik oluyor her iki taraf sağlıklıysa ve istisnai durumlar yoksa ama dha önce se belirttimya pek çok kadın yumurtlama gününu tutturamiyor ve ay kaçıyor.bahsettig8niz yöntem de eşinin çalışma saatleri 8 5 olan insanlar için geçerli maalesef,nöbeti olan oluyor göreve giden oluyor o yüzden çok faydalı değil ama ovülasyonla ay içinde sdce o 3 günü değerlendirip jalan günler eşiyle bir araya gelemeyip hamile kalan pek çok insan var,ben hala çok faydalı bi sistem olduğunu düşünüyorm ve tavsiye ediyorum herkese🤗