Rumeysaasgin Kızlar gebeliğin başında 70 kiloydum bulantilar ve kusmalar sebebiyle 66 kiloya düştüm sonra kilo almaya devam ettim şuan 25 haftalık geleyim ve 72 kiloyum. Yani ben 2 kilo mu almış oluyorum 6 kilo mu almış sayılıyorum hangisi doğru hesaplama oluyor
UmutsuzPolyanna Bende sorana cevap veremiyorum 14 kg verdim şuan tam 35 haftayım 7 kg almışım ince ince anlatıyorum sorana jsjsj Ama daha da alacak gibiyim çünkü 2 gündür fena şişmeye başladı ayak bacak bölgem Rumeysaasgin
mercimeginannesiiii Rumeysaasgin Hamile kaldığınız kilo baz alınıyor. 2 kilo almışsınız. Bunu bir çok kişi yanlış hesaplıyor bence. Hamileliğinde kaç kilo aldın diye sorulunca ne diyeceğiz şu kiloydum şu kiloya düştüm sonra şu kilo oldum mu diyeceğiz. 70 kiloyla başladım şu an 72 kiloyum. Budur yani. Geçen bir posta denk geldim. Birisi yazmış ki kızlar nasıl bu kadar az kilo alıyorsunuz. Diğeri de verdikleri kiloyu alınca saymıyorlar yazmış e zaten doğrusu bu değil mi?
dilara_cinar99 Rumeysaasgin Canım ben ebeye sorduğumda ilk hamile kaldığın kilodan hesapla demişti ☺️
Rumeysaasgin UmutsuzPolyanna en çok son haftalarda alınıyor zaten hem bebek hem sen kilo alıyorsun ben ilkinde 13 ikincisinde 14 kilo aldım bunda da 15 kilo alıp 85 ile bitireceğimi düşünüyorum 😁
hmyrfnn3 mercimeginannesiiii yani verdiğim kiloyu niye sayayım ki o kilo postları zaten insanı kanser ediyor 😁 yok neymiş yalan söylüyorlar o kadar az kilo alınmazmış
Rumeysaasgin mercimeginannesiiii benim de kafam karisti canım kaç kilo aldın diye sorana ne desem bilemiyorum doktora da sormak hiç aklıma gelmedi
Rumeysaasgin hmyrfnn3 ya ne bileyim işte insan 2 kilo aldım dese suçluluk duygusu hissesiyor içinden bir ses 4 kilo verdin sonra o 4 kiloyu alıp 2 kilo daha aldın diyor 🤣🤣
hmyrfnn3 Bende 83le hamile kaldım çok mide bulantım falan oldu ne kadar verdim bilmiyorum ama 26+4 üm 84.5 oldum. Bebeğimin kilosuda gayet iyi Allah’a şükür bide burdan vuruyorlar o çocuk çok zayıftır diye 😑
Emine003 hmyrfnn3 amannn boşver canım diyenleri takma sen doktorun iyi diyo mu tamam gerisini boşver 🥰
Rumeysaasgin hmyrfnn3 zayıf olsun hiç önemli değil canım öyle diyenlerin ağzının payını ver lütfen içine atıp da kendini strese sokma ben oğlumu 4 kilonun üstünde dünyaya getirdim ama bir görsen asla bu çocuk 4 kilo doğmuş demezsin bir deri bir kemik yani bebek kilolu bile doğsa o kilo kalmiyir zaten hem sağlıklı olsunlar yeter
benimmdunyamm mercimeginannesiiii canım merhaba ben 111 kiloyla hamile kaldım her gitmede kilo ölçüyorlar şuan 105 kiloyum ama hemşire bana dedi ki şuan 105 çıktın 105 kilo üzerinde gidiyorlar yani diğer ay doktor 105 kilo üzerinden bakıyor dedi
mercimeginannesiiii benimmdunyamm Canım onlar ölçüm yapıyorlar kayıt tutuyorlar. Her gittiğinde güncel kilonun üzerine almış mısın vermiş misin bilmek zorundalar. Bir daha gittiğinizde 105 üzerinden değerlendirirler. Ama hamilelikte kaç kilo aldın sorusunun cevabı verilip alınan kilolar değil. ☺️
Rumeysaasgin Sinoooom kuzum ben hamileliklerimde genelde 15kg alıyorum yani şimdiye kadar almamış olmama bakma son aylarda çok fena alınıyor malesef 😒😒
dlrdnmzaln Ben 95.7 ile hamile kaldım. 88.5e düştüm. Şu an 91.5im ama soranlara verdiğimin üzerine aldığımı yani 3 kilo olarak söylüyorum doktorum da o şekilde değerlendiriyor.