ozgese-s canım benim yegenimde aynıydı biz gece lambası yakardık çocuk geceyi gündüzü ayırt edememiş o yüzden gece uyanikti gündüz uyuyordu annem geldi tüm odayı kap karanlık yaptı gece gündüz de her yeri açtı aydınlık yaptı 2 günde alıştı bir dene istersen daha onlar geceyi gündüzü ayırt edemiyor