Merhaba kızlar 39+2haftalik hamileyim p.tesi günü doktora gttim ve çatı muanesi yapıldı eve geldiğim biraz kanamam olmuştu ondan sonra da olmadi dün sabah afedersiniz lavaboya girdiğimde akıntıyla birlikte yine biraz kan geldi akıntı baya dvm etti kesildim akşam saat 9 civarı tkrar kanla birlikte akıntı başladı dogum mu başladı acaba…..