Balarisi23 evet genetik testi yaptırmıştım olaydan 7-8 ay sonra çok şükür genetik çıkmadı . Nedeni de kesin söylenmedi ama bence ben doğum sonrası 2.hafta yürümedim yataktaydım hep ondan oldu . İlk hafta annemdeydim yürüdüm , 2.hafta köye eşimin annesine gittik orda yürümedim eşim de öğretmen yazın boş olunca babası beni şuraya buraya götür dedi beni tek bıraktı gitti ben çok üzgündüm çünkü kayınvalidem ile samimi değiliz hayatımın en kötü zamanlarıydı yürümedim orda ondan oldu . 2. Bir hamilelikte bana da kan sulandırıcı mutlaka kulllanmam gerektiği söylendi ne olur ne olmaz önlem için bunu yapmalısın dedi doktor .