minikmucizemmmmmmm Kızlar merhaba 11 haftalığız karnımda ara ara ufak uyuşmalar gibi nasıl anlatsam bilemedim hafif kramp, kasılma, karıncalaşma siz koyun adını öyle bir şey yaşıyorum☺️ acaba bebeğimi mi hissediyorum yoksa ben mi öyle hissetmek istiyorum 🙈
Snmckr minikmucizemmmmmmm çok erken hissetmeniz için gazdır büyük ihtimal insan bebeği gibi hissetmek istiyor ama daha çok minik annesi ☺️
Suna21 minikmucizemmmmmmm 10+ 3 bende hissediyorum ama öyle çok degil uyucam zaman karnımda az az hissediyorum
pelinvebebisi minikmucizemmmmmmm coook erken daha ama keşke erken hissetsek ben 22 de net hissetmeye başladım şimdide dur artık diyorum 😄😄
minikmucizemmmmmmm Snmckr yaa bende gaz mi bebiş mi acaba dedim doktor da 18. Haftada hissedersin dedi ama bilemedim sormak istedim teşekkür ederim 🥰
Snmckr minikmucizemmmmmmm rica ederim iki çocuk annesi olarak söyledim tecrübe olarak şuan da üçüncüye hamileyim 3 buçuk aylık ben bile hissetmiyorum normalde daha önce gebelik yaşayanlar erken hisseder o yüzden sizin daha çok erken 🥰
cgnduru minikmucizemmmmmmm ben yok18 den yok 20den önce hissedemezsin kısmına çok inanmiyorum acikcasi herkesin vücudu farklıdır… disardan evet dokununca hissedemeyiz kalkip tekme atacak hali yok ama bende 12 haftaligim dün 2 kere hissettim gaz hareketi oldugunuda düşünmüyorum bebeğin olduğu yerde hissediyorum…❤
minikmucizemmmmmmm cgnduru bende bilemiyorum mesela doktora gidiyoruz ultrason olduğu zaman geriliyor fln ya sonrasinda hareket ediyor ufak ufak ☺️
minikmucizemmmmmmm pelinvebebisi dileğimin eksik olduğunu düşünmüyorum. Siz nerede eksiklik gördünüz ? Ve hep bebeğimin sağlıklı olması için dua ediyorum, her anne gibi 🤲🏻
pelinvebebisi minikmucizemmmmmmm sanırım burda bi çok insan bişeyleri yanlış anlamaya meyilli herturlu ağrıya raziyim demissiniz onun için dedim hareket olsun ama ağrı olmasın diye yoksa banane yani çekecek olan sizsiniz
minikmucizemmmmmmm pelinvebebisi valla yanlış anlamaya meyilli olan bir insan değilim ve herkese olabildiğince samimi yaklaşıyorum sadece dilekte eksik bulduğunuz yeri sordum ve bu yazınız zaten insanı yanlışa itiyor.. farkında değilsiniz sanırım…
ilaydaelcinn_1 minikmucizemmmmmmm valla kuzum 11 haftada hissedilir mi bilmiyorum ama benim o haftalarda gazdan , bağırsak hareketlerinden başka birşey hissettiğim yoktu 🥺 ah şuan biraz da olsa geçti çok şükür.. şuan 19+4 olduk , 18.haftadan beri o kadar güzel hissediyorum ki sırf hareketlerini daha daha fazla hissedeyim diye uzanıyorum kalkmak nedir bilmiyorum 💜🧚🏻♀️🥲 muhteşem hisler bunlar 🍃 sağlıkla gelsin bebelerimiz 🤲🏻
minikmucizemmmmmmm ilaydaelcinn_1 Maşallah valla bende sabırsızlanıyorum hareket etsin hissedeyim istiyorum 🙈 sağlıkla gelsin miniklerimiz 🤲🏻🥰