Perilisa ben 40ları geçerim diye düşünüyordum. Hiç sıkıntı yoktu her şey normal doguma dogru gidiyordu. Bir gün rutin muayeneye gittik. Bir cuma günü İlk çatı muayenemi yaptı. Cumartesi öğlen yani 24 saat kadar sonra bebeğim doğdu. 14 günümüz vardı halbuki. 38+0′da oldu. Kendi sancım ve normal doğum. Zor bir doğumdu. Şükür oğlum 1 aylık oldu😃 hala nasıl oldu der şaşırırım