Bernako Szngmlmz spinal olmadım ama 2 hafta sonra olucam sanırım sezaryene karar verdim çünkü ama korkmuyorum. Genel anesteziden uyanmak daha zor
Szngmlmz Bernako inan bende çok korkuyorum ama bı şekilde gelcek bebisler ki herkes spinalin çok kolay olduğunu soyluyo ondan biraz korkum geçti gibi herkes için hayırlısı olsun Allah kucağımıza sağa salim almayı nasip etsin .