eelliiff1 Merhabalar anneler ve anne adaylari bir sorum Olycakti karnimda degisik bir agri var 1saatir acaba neden olabilir 38+5oldum
oznurugurdurak eelliiff1 kasıklarına doğru inen ağrı var mı canım yada büyük abdest ihtiyacı hissin var mı varsa doğum olabilir dikkatli ol ama benden tavsiye sancını evde çek suni sancı ile sakın doğurayım deme çok fena bişey valla
Zeynepun eelliiff1 38+1 ım canım karnımın altı ve belım agrıdı bır saat dınlendım heçmedi gttım acıle çatıdan baktı çocuk geride nst de sancım çıkmadı serum verdıler ama hala agrım var yenı eve geldim
minikmucizemmmmmmm eelliiff1 canım doğumun gelmiş olabilir sancı aralığını takip et artık dakikalara düşüyorsa doğum yapmaya hazırsındır mutlaka doktora git
Asiye02 eelliiff1 canim belki yalancı sancidir. Bebek büyüdükçe hareket etmesi zor oluyo ya belki de onun ağrısı olabilir. Eger tuvalet ikinmasi gibi ikinman arti sancin varsa dogum sancin yavaş yavaş başlıyor demektir. Bide nişanin geldi mi
eelliiff1 oznurugurdurak gobegimin alt kiskminda var agri ama boyle degisik hani usutunce agirir ya karnimiz oyle gibi bilemedim ya endiselendim baya bi karnimda sertlesti cok dogumu 9mart demislerde doktorlar yurt disindayim kimi arasam bilemedim dedim buraua bagli yazayim cok tesekur ederim cevap verdigin icin
oznurugurdurak eelliiff1 eelliiff1 canımm sen ağrılarını takip et 10 dakikada bir ağrı giriyorsa mutlaka bir görün doktora eğer özele gidiyorsan da doktorun olmadı şart değil doğumun başladıysa ilgilenirler illaki evde tek misin kimse yok mu yanında nişan veya herhangi bir nefesini etkileyecek derecede bir ağrıysa mutlaka git doktora bekleme canımm ayrıca bnde 38 i bekliyorum az kaldı 37 olmak üzereyim anlıyorum seni Allahım yar ve yardımcımız olsun inşallah
Havanur72 eelliiff1 ahh canım ahh tamda o dedıgını agrıyo 20 gundur cekiyoru şiddetli sekılde ama hıc bıseyım yok cok şükür bebıste 20 haftada
Sksjhsh eelliiff1 Canim Bence sen bir acile git 38 hafta. Da doğum yapan cok insan var bide ilk gebelik mi
Sibel95 Doğumunda yaklaşıyor olabilir canım ama korkma kesinlikle sen güçlü olursan herşey yoluna girer ama ağrını tam detaylı anlatsan yardımcı olmaya çalışayım
eelliiff1 Sibel95 agrim karnimin alt kisminda kesintisiz yani agri, boyle midemi usutmusum gibi sanki karnimda sertlesti baya bi kasiklarda agri hisetmiyorum su anda ve tesekurler cevabin ve ilgin icin canim
eelliiff1 Zeynepun anladim Canim Allah hayirli dogumlar Nasip etsin herbirimize Insallah benimde Gobegimde var degisik bir agri
eelliiff1 oznurugurdurak inshallah amin canim, evde esimle birlikteyim ilk hamileligim bu zaten son bir haftadir agrilarim Artmisti sonumuz hayrolsun
eelliiff1 minikmucizemmmmmmm bu tam sancimi deilmi anlamadim ki canim sanki usutmusum gibi gobegim agriyor ama bebegin hareketlerinide hisediyorum Yine
eelliiff1 Asiye02 Asiye02 hayir canim nisan gelmedi, belkide buyudugu icindir bilmiyorum insallah bir sorun cikmaz
oznurugurdurak eelliiff1 en iyisi bir görün canım ne olur ne olmaz için rahat eder doğuma az kalmış ama dikkatli ol canım rabbim bir avazda kurtarsın inşallah
Zeynepun eelliiff1 bendede nişan gelmedi canım bir anda oldu dınlendım geçmedi çocukta hareket edıyor sende benım gbı bır gısıp goster serum taksınlar şstersen
Asiye02 eelliiff1 bende yurt dışındayım nerede kalıyorsunuz bilmiyorum ama doğum yapacağınız hastaneyi arayin isterseniz onlar sizi bilgilendirir hala agriniz varsa