Selam kızlar 34 haftalığım dişim kırıldığı içn kökünde enfeksiyon olmuştu dr gittim enfeksiyonu iltihabı şırıngayla çekti anestezi vermeden bide antibiyotik verdi ama 2 gün kullandım korkup içemedim bebeğe zararı olur mu sizce şişlik apse gitti çok şükür