3.5 yıldır evliyim. Sebepsiz bir şekilde bebeğimiz olmuyor.
2 kere yumurta çatlatma denedik. Farklı doktorlara gittim sürekli ama elde ettiğimiz bir sonuç yok. Şimdi sizden fikir istediğim konu aşılama mı tüp Bebek mi yaptırsam. Bu iki konuya o kadar uzağım ki ne nasıl ne kadar bilmiyorum tecrübeli olanlardan yardım istiyorum.