Yarın 38 haftalık oluyorum bebeğim hala başı midemin orda dönen oluyor mu bu haftadan sonra 🥺ve çok kasıyor kendini göbeğime sığmıyor sanki çok ağrı oluyor o yüzden sezaryen görünüyor dedi doktor ama bu saatten sonra dönen oldu mu ki ikinci gebeliğim bu arada ilki normal di 37 haftalık doğurmuştum