Kızlar benim ilk hamileliğimde 3 aylıkken yoğun bi kanamam oldu maalesef doktor bebeğin kesesinin yanında kanama alanı olduğunu söyledi zaten 2 hafta sonra kaybettim bebeğimi düşük yApalı 1 sene oldu ve şimdi tekrardan istiyoruz ama bidaha aynı şeyleri yaşarım diye çok korkuyorum benim gibi bunu yaşayıp ikinci hamileliği sağlıklı gçenler varsa buraya yazabilirmi biraz motive olmam lazım