Derya_ozd Merhaba anneler 30. Haftadayim iki gündür covidim bugun ateşim çok çıktı bebeğe zararı varmıdır
Afro-dit Derya_ozd kadın doğum doktorunuz ile görüşme durumunuz var mı gebelikte ateş yükselmesi bebeğin bulunduğu ortamada yansıyor çünkü ben soğuk algınlığı geçirmiştim çatı muayenesinde doktor bana yakın zamanda ateşli bir hastalık geçirdin mi diye sormuştu
Yalcnnaysgll Derya_ozd ateşin çok yükselmemesi gerekiyo canım bebek için benim 37.5 olmuştu serum taktılar yinede
Duru_nunkardesi Sanmıyorum canım etrafımda senin gibi olan hamiş çok vArdı şükür hepsi sağlıkla aldı bebişlerini kucaklarına 😍😍 Allah şifa versin canım tez vakitte atlatırsın inşallh 💓🍀🙏