Afro-dit evet çok heyecan verici ve iki gündür bebişim hareketleri azaldı üstüne çok sertleşiyor korkuyorum da ne yapicam bilmiyorum acaba doğum belirtisi mi benden bir hafta önde olanlar doğurdu kiskanmayada başladım sabırsızlıkla başladı 🤣🤣korkuda saldı bendemi bir aqu testi yapsam hem korku hem heyecan hem istek hemde istememe hepsi bir arada her geçen gün daha çok yaklasiyr bilmiyorum rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasib etsin inşallah