Cansel22 bende pek sağlık ocağına güvenmiyorum açıkçası ebe de doktor da ilgili değil bizimki ama ilk ay çok çocuk doktoruna götürdüm ozelinden araştırmasına kadar normal dediler şimdi üç buçuk aylık hâlâ hapsuruyor üstüne öksürük eklendi ama boğazlarına şişlik yok kızımın evim de sıcak gayet bugün süt alerjisi olabilme ihtimali üstüne durdu doktorumuz bide genital bölgesinde aşırı siyahliktan dolayı böbrek bezlerinde mi ne sanırım bir hastalık olabilirmiş araştırma Hastanesi’ne yönlendirdi yine başka belirtilerden bizim sağlık sorunlarimiz hiç bitmedi çünkü şimdi gidince araştırmaya da sorucam bakalım ama artık takmıyorum en son trafik kazası geçirip köprücük kemiği çatladı şimdi kilo alımı da durdu ondan sonra sizde kontrole falan götürdüğünuzde oraya da sorarsınız evet küçük bebekler çok üşür ama hapşırma ile alakası yoktur bana da hep baskı yaptılar üşüyor diye ama usumuyordu hatta susuz kalmış diye babannesi geçen 30 CC su yu icirmis ben mutfaktayken oysa bebek açtı yani susuz değildi