Merhabalar arkadaşlar ben 19 haftalık hamileyim hamileliğin başından beri idrar yolu enfeksiyonu yüksek çıkıyor çok ta kaşıntı başladı son 2 haftadır bu durumu yaşayan varmı bebeğe herhangi bi zararı varmı acaba takıntı haline geldi antibiyotik kullandım gecmedi idrar yapınca çok şiddetli kasık ağrım oluyor