Narmina95 Bu haftada olan hamişler nasıl gidiyooor.??Ben artk az yürüye biliyorum hemen belim ağrıyor.Reflü ,Vajina ağrısıı uykusuzluk.ne desen var.Bebişim bir an önce gelsn istyorm artk 🥴
35SD28 Narmina95 yarın 37 bitiyor 38 olacağız 🤲 gece uykusu yok. Gündüz bütün gün ayaktayım mutfaktan çıkamıyorum. Kayınvalidem var Bü sene bana hiç faydası yok 🤦♀️İşler hiç bitmiyor. 2 gündür yorgunluktan ağlıyorum…
Bsra_bhsi Bugün tam 37+0 olduk uyku yok maalesef bebişim durmuyor sürekli kurtlu Mart kedim 🥰 yarın belli olacak insALLAH normal mi sezeryan mi doğumum 😍🤗
Narmina95 Bsra_bhsi yaaa☺️🥰Benmde 3ünde belli olucak bakalm ben sezeryan istyorm muhtemelen öyle olur sağ Salim Alalım kucağımza bebişlerimzi aminnn🤲🏻🤲🏻🤲🏻☺️🥰
Reisezg 36+6 benimde cumartesi çatı muayenem var bende çok ayakta duramıyorum cabuk yoruluyorum kalçalarım ahrıyoe hemen uykusuzluk fazla yok mide yanması cok var birde bebek hareketi cok maşallah
Narmina95 Reisezg bendede cok hareketli maşAllah oğluşum .Son haftalarda hareketleri az hissedilir diyorlardı ama tam aksi☺️🙊Sağ Salim gelsinler 🤲🏻☺️
Bsra_bhsi Narmina95 valla benim % 80 normal dedi bugün doktorum yarın da çantanı falan al gel acilman var yatış yapabiliriz dedi bakalım rabbim herkese hayırlı bı avazda doğum yapmayı nasip etsin 🙏
SerraveAnnesii 37+6 yarın 38 oluyoruz 🥲🥲 Perşembe günü çatı muayenem var. Normal doğum istiyorum bakalım hayırlısıyla☺️ Benimde vajina ağrım, sırt ağrım oluyor az kaldı dayanıcaz biraz daha sağlıkla gelsinler inşallah 🙏🏻❤️
SnaBaykal Bnmde bugün 36+4 kan uyuşmazlığı anemi sorunu nedeniyle erken doğum yapıyoruz bugün. Dünde korona testim pozitif çoktı ama hiçbir belirti yaşamıyorum 😥 kızımla 37 yi görmeyi beklerken tek vücutta son günümüz 😌😌
35SD28 Narmina95 eşim yardım ediyor etmez mi. O olmadığı zamanlar çok yoruluyorum. Kendine hayrı yok kayınvalidemin hasta olursa daha zor olur benim için. 2 gün sonra annem gelecek 🤲
SnaBaykal Bebeğim doğdu çok şükür ikimizde iyyiz ☺️ Darısı sizlerin başına kızlar tez zamanda inşallah 🙏🏼
Narmina95 Soncul haha sabrlı ol canm daha yolun başındasın😗☺️Bende 20li haftalarda hep diyordum acaba bende 37falan ne zaman görcem hemen geçsin günler falan istyordum ama cok hızlı geçiyor hakikaten zaman☺️