Birminikkurabiye Kızlar 19+2 haftalık hamileyim bugün eşim ile testlerimiz pozitif çıktı hamileyken covid geçiren oldu mu? Kan sulandırıcı ne kullandınız ben sadece parol kullanıyorum ama yanlış mı yapıyorum?
xayssx Birminikkurabiye ben 3 aylık anneyim bebeğmle bende covidz ama ben oğlumun dr danışmadan su bilr içmedm tabiri caizse o yüzden dr sorun. Çok geçmiş olsun
hemsiree Birminikkurabiye parol kullanırken doktora danıştınız mı ? genelde clexane veriyorlar tedavi olarak
Yalcnnaysgll Birminikkurabiye kan sulandırıcıyı herkese başlatmıyolar canım d-dimer değerine baktırdın mı yani baktılar mı o yüksekse başlanıyor çünkü benim yüksekti oksapar kullandım onun dışında ateş ağrı olursa parol demişti doktorum
Esra-beril- Birminikkurabiye bende 32+5 haftalık hamileyim covid oldum ağrım oldukça parol içiyorum bol sıvı ve doktorumlar görüşüp kan sulandırıcı iğne başladık
Birminikkurabiye hemsiree doktorum önerdi parolu ama kan sulandırıcı için görüşemedim malesef saat geç olduğu için artık yarın konuşup ona göre ilerlicez