Betusscc 28.haftamdayım ve birkaç gündür hafif hafif iç organlarım sancılanıyor. Normal mi? Sizlerde de oluyor muydu?
Aseless Betusscc tam o haftalarda benim de olmuştu. Bebek büyüyor kendine yer açıyor annesi 😍 birkaç güne geçer inşallah 🌸
Betusscc Acemianne__ Üşütmedim aslında ama arka böbrek kısımları,mide,kasık tarafları filan hatta göbeğim bile. Karnımın içi ufak ufak sızlıyo vallahi,arada bi geçiyo ama bilemedim,bebek büyüyor diye mi yoksa başka bi şey mi var
yesilkedi Betusscc idrar enfeksiyonu mu geçiriyorsun acaba ? ya da böbrek ağrısı olduğundan emin misin bende bi kaç kez böbreğim ağrıyor diye sızlandım ama sonra belim olduğunu anladım. bide böbrek ağrısı normal çünkü hamilelikte sağ böbrek şişiyor genelde o yüzden ağrı yapıyor olabilir. bebek var karnımızda ağrı normal bence endişelenme
Eslem_1 yesilkedi sağ böbrek neden şişiyor o tarafa yatmakla mı alakalı acaba sola yatmaktan da ağrı girdi
M_kemal Bebek büyüyor, rahminiz organları itiyor. İlerleyen gebelik haftalarında ağrı yaşamak, sindirim problemleri, nefes darlığı, bel ağrısı vs normal. Vücudunuzun ağırlık merkezi göbeğinizden dolayı değiştiği için belinizin ağrıması çok normal.
yesilkedi Eslem_1 doktorum demişti gebelikte sağ böbrek şişmesi olabiliyor diye normal bi durummuş sağa sola yatmakla ilgili değil
Eslem_1 yesilkedi nasıl anlaşılıyor peki ağrı mı oluyor 22. Haftamdayım bir şey hissetmiyorum daha ama sanki her şey 30. Haftadan sonra oluyor gibi 🤢
yesilkedi Eslem_1 evet 30. haftaya girdiğimden beri kasık ağrım mide yanmam başladı uykular haram oldu ama olsun son aylar normal sonuçta bebek büyüyor organlar sıkışıyor herşey mümkün sağlıkla doğsunlar kucağımıza alalım inşallah