tugba_67 arkadaşımın rahmi çok küçük hatta rahim filmi cekeceklerdi cekememisler baya kötü olmuş normal yolla olmadı 5 senedir bekledi şimdi tüp bebek yaptırdı 2 kere denedi tutmadi ablalarindada aynı sorun varmış onlarda tüp bebek yaptırdı onlarınki tüp bebekle oldu