Kizlar 4 gundur acilde yatiyom 4 cm aciklik var arada hafif agri cekiyom 2 kere dogum sancisi cektim nisanim geldi bebek hareketleri yok tek tuk nadir yani kalp sesi var saglikli ama şükür kac gundur ac susuz bekliyom sadece 2 kere gunde corba cok azcik su veriyorlar ebeler gelip gidip nst bagliyor altan bkiyor acilma olmuyor suni sanci vermiyorlar sezaryanada almiyorlar eve mi gitsem sancimi orda bklesem iyce maf oldum hastanede😭